Documenten beheren
Om je dossiers nu nog efficiënter te beheren.
Documenten bewaren
Voor een steeds efficiënter beheer van uw bestanden.
De Federatie van het Notariaat waarborgt de veiligheid van je bestanden en documenten online.
De Belgische notarissen hebben aanzienlijke expertise opgebouwd op het vlak van de opslag en de beveiliging van persoonlijke en gevoelige bestanden. Je kunt erop vertrouwen dat alle belangrijke documenten die je online wil opslaan in je digitale kluis beveiligd zijn als achter slot en grendel.
Documenten delen
Veilig, vertrouwelijk en direct delen
Met je contacten: Ongeacht of het gaat om je ouders, je kinderen, een zaakwaarnemer of een vertrouwenspersoon, jij beslist welk document je wilt delen, met wie en wanneer: tijdens je leven of na je overlijden.
Met het notariskantoor: Elk notariskantoor beschikt over een Izimi kluis van het kantoor, waarmee je gegevens kunt uitwisselen. Zo ben je zeker van de herkomst van het verzonden bericht en weet je dat het veilig is en niet gehackt werd tijdens de verzending.
Documenten certificeren
Een oneindige maar onzekere digitale wereld
Door de digitalisering van de diensten in alle sectoren circuleren gegevens en documenten steeds meer in een digitale omgeving. Dit creëert onzekerheid over hun herkomst en over de garantie dat zij wel degelijk afkomstig zijn van de persoon, entiteit of authentieke bron waarvan je veronderstelt dat ze afkomstig zijn.